środa, 26 listopada 2014

Garderoba dla fashionistki

Czas pomyśleć o garderobie....



Na początek potrzebujemy: otwierane pudełko, nożyk do cięcia, paski tektury lub deseczki wycięte na szerokość pudełka - do zrobienia półek, farba do pomalowania lub taśma do oklejenia szafy i patyczek, który posłuży jako reling do wieszania ubranek.

Ja oczywiście utrudniłam sobie robotę. Wybrałam pudełko zamykane na magnes, bo było super sztywne i przenośne jak walizeczka. Niestety, farba za nic nie chciała mi pokryć kolorowego nadruku. Skończyło się na tym, że oklejałam je białym papierem i dopiero potem malowałam, taśma mi się non-stop odklejała, farba zostawiała smugi i estetyka finalnego produktu nie jest taka, jaką sobie wymarzyłam. Wybierzcie białe albo brązowe pudełko!





Pudełko malujemy albo oklejamy taśmą wedle własnej fantazji. Mi spodobał się wzór zebra w połączeniu z błękitem.




Pierwotnie planowałam na wewnętrznych drzwiach garderoby powiesić lustro... i nawet je zrobiłam. Niestety, tak jak wspominałam, zamysł był inny - ścianka ta miała być całkiem biała, ale że mi papier odchodził, musiałam wzmocnić u góry i dołu taśmą... i teraz lustro już nie pasuje!


Do wykonania lustra potrzebujesz stare lusterko i kawałek tektury. Z tektury wystarczy wyciąć prostokąt o pasującym rozmiarze a w nim otwór mniejszy niż lusterko. Taśmą okleiłam całą tekturę najeżdżając także na powierzchnię lusterka żeby przytwierdzić je do ramki i żeby nie widać było linii przejścia między tekturą a szkłem. Jeśli ładnie pomalujesz tekturę to nie będzie tego widać a lustro można przykleić do tektury przy pomocy obustronnej taśmy. Tył lusterka dokleiłam dodatkowo do ramki zwykłą taśmą i zabezpieczyłam papierem. Teraz można je przykleić do ściany domku albo postawić przy ścianie.






Lustro zostanie tym samym powieszone gdzieś na ścianie...a wracając do garderoby...
Z tektury albo cienkich deseczek wycinamy półki na szerokość szafy i wklejamy do środka.



Patyczek docinamy na długość wnęki, żeby można było wieszać na nim ubranka.
I garderoba gotowa!







1 komentarz: